Streaming Thing

Does exactly what it says on the tin. Some of the nonsense contained herein may be very loosely related to The Sisters of Mercy, but I wouldn't bet your PayPal account on it. In keeping with the internet's general theme nothing written here should be taken as Gospel: over three quarters of it is utter gibberish, and most of the forum's denizens haven't spoken to another human being face-to-face for decades. Don't worry your pretty little heads about it. Above all else, remember this: You don't have to stay forever. I will understand.
Post Reply
User avatar
Swinnow
Overbomber
Posts: 2899
Joined: 15 Mar 2005, 08:51
Location: In the Gazebo Of Badness, just outside BD3

Image

More info to follow.

NMA set will be part of their Global Gathering stream from their 40th anniversary and that whole 'gig' will be released on DVD during the Spring.
....if I have to explain, then you'll never understand....
User avatar
DJElectricDaddy
Gonzoid Amphetamine Filth
Posts: 287
Joined: 29 Aug 2020, 19:56
Location: Where the sun shines bright. Where the rain don’t fall
Contact:

Awesome @Swinnow that looks wicked good. And the NMA DVD good news too. Cheers
Somewhere on a tiny planet
crawl some ants called the human race
Lost in time
Lost in space
And meaning
JohnWHY
Road Kill
Posts: 2
Joined: 27 Oct 2017, 09:23
Location: Leeds, UK

Very tempted to this one. What a great lineup
User avatar
eastmidswhizzkid
Faster Than The Light Of Speed
Posts: 8124
Joined: 24 Mar 2005, 00:01
Location: WhizzWorld
Contact:

yeah that looks quite tasty.
"Well I was handsome and I was strong
And I knerw the words to every song
Did my singing please you?
No! the words you sang were wrong"

"SISTERS FOREVER, FOREVER SISTERS"
User avatar
Swinnow
Overbomber
Posts: 2899
Joined: 15 Mar 2005, 08:51
Location: In the Gazebo Of Badness, just outside BD3

....if I have to explain, then you'll never understand....
User avatar
Swinnow
Overbomber
Posts: 2899
Joined: 15 Mar 2005, 08:51
Location: In the Gazebo Of Badness, just outside BD3

....if I have to explain, then you'll never understand....
User avatar
Swinnow
Overbomber
Posts: 2899
Joined: 15 Mar 2005, 08:51
Location: In the Gazebo Of Badness, just outside BD3

....if I have to explain, then you'll never understand....
User avatar
iesus
Overbomber
Posts: 3523
Joined: 15 Mar 2006, 11:15
Location: x-EU

Anyone knows dutch??
What is this event about??

https://www.facebook.com/events/248539760073056/

:? :? :notworthy: :bat: :bat:
Goths play Golf too ...
"Someday! Someday, everything you need, is just gonna fall out of the sky..." -A.E. Reading 1991
User avatar
Husek
Utterly Bastard Groovy Amphetamine Filth
Posts: 789
Joined: 02 May 2006, 05:03
Location: Montreal
Contact:

iesus wrote:
24 Feb 2021, 18:42
Anyone knows dutch??
What is this event about??

https://www.facebook.com/events/248539760073056/

:? :? :notworthy: :bat: :bat:
Something along the lines of "this event was postponed from March/2020 to March/2021 and we gonna postpone it again, cuz you know big rona still out there, we are working together with the girls to figure a new date and whatnot'.
:innocent:
Project Personal Dok
Hardware: 100% (Single Hackintosh)
AU: 90%
Software: 90%
The Final Floorshow - My Own Sisters T-Shirt Shop
User avatar
Pista
Cureboi
Posts: 15215
Joined: 25 Jun 2006, 15:03
Location: Lost In A Forest
Contact:

iesus wrote:
24 Feb 2021, 18:42
Anyone knows dutch??
What is this event about??

https://www.facebook.com/events/248539760073056/

:? :? :notworthy: :bat: :bat:
Fake
viewtopic.php?p=692861#p692861
Cheers.
Steve
Just like the old days

TheCureCommunity
User avatar
iesus
Overbomber
Posts: 3523
Joined: 15 Mar 2006, 11:15
Location: x-EU

Pista wrote:
24 Feb 2021, 21:06

Fake
viewtopic.php?p=692861#p692861
aw :urff:
there are people that try to exploit us those days :urff: :evil:
Goths play Golf too ...
"Someday! Someday, everything you need, is just gonna fall out of the sky..." -A.E. Reading 1991
User avatar
Being645
Above the Chemist
Posts: 12903
Joined: 09 Apr 2009, 12:54
Location: reconstruction status: 71%

iesus wrote:
24 Feb 2021, 23:23
Pista wrote:
24 Feb 2021, 21:06

Fake
viewtopic.php?p=692861#p692861
aw :urff:
there are people that try to exploit us those days :urff: :evil:
sweet iesus ... :lol: :lol: :lol: ... you really made me laugh ...

Anyway, to give you some silver lining on the horizon:
I sent an email to TRIX on Monday or so and they replied
they were just awaiting confirmation from the Sisters headquarters
to announce the new date ... so that's at least something ... :wink: ...
User avatar
iesus
Overbomber
Posts: 3523
Joined: 15 Mar 2006, 11:15
Location: x-EU

good to know :lol: :innocent: :notworthy: :bat:
Goths play Golf too ...
"Someday! Someday, everything you need, is just gonna fall out of the sky..." -A.E. Reading 1991
Post Reply