2019-06-22 Hellfest. Clisson, France

Gig news, reviews, set lists, thoughts, comments and observations on The Sisters live in 2019
User avatar
sentenza
Amphetamine Filth
Posts: 195
Joined: 20 Jun 2003, 22:41
Location: the grave near Arch Stenton
Contact:

Correction : Arms was in the setlist (don't know when though...)
"this is the revenge of the fuckwit"
User avatar
Being645
Above the Chemist
Posts: 12680
Joined: 09 Apr 2009, 12:54
Location: reconstruction status: 76,8%

It were nice to have a reliable setlist, though ... :wink:

However, here's a Gary's Disco Tits Tour Poster with Overbombing
colours .... looks a bit like playground, but hell ... just for fun ...
Anyway, I'm open to suggestions for improvement ... :lol: ...

Image
Last edited by Being645 on 01 Jul 2019, 12:44, edited 1 time in total.
User avatar
Charlie
Slight Overbomber
Posts: 1217
Joined: 27 Mar 2017, 19:12
Location: Yorkshire

Being645 wrote:It were nice to have a reliable setlist, though ... :wink:

However, here's a Gary's Disco Tits Tour Poster with Overbombing
colours .... looks a bit like playground, but hell ... just for fun ...

Image
:notworthy: :notworthy:
Bartek
Underneath the Rock
Posts: 5877
Joined: 17 Sep 2005, 10:47

With all that colors it gives f**king hippy vibe.
Anyway, tour name is cool.
User avatar
markfiend
goriller of form 3b
Posts: 20377
Joined: 11 Nov 2003, 10:55
Location: st custards
Contact:

Being645 wrote:However, here's a Gary's Disco Tits Tour Poster with Overbombing
colours .... looks a bit like playground, but hell ... just for fun ...
Anyway, I'm open to suggestions for improvement ... :lol: ...

Image
That's great! ;D :notworthy: :notworthy:
advanced, forthright, signifficant
User avatar
Pista
Cureboi
Posts: 14331
Joined: 25 Jun 2006, 15:03
Location: Lost In A Forest
Contact:

Do we have a definitive setlist yet for this show?
Cheers.
Steve
Just like the old days

TheCureCommunity
Bartek
Underneath the Rock
Posts: 5877
Joined: 17 Sep 2005, 10:47

Some songs were played for sure, other could have been played not nothing confirmed, rest definietly not. :wink:
User avatar
Pista
Cureboi
Posts: 14331
Joined: 25 Jun 2006, 15:03
Location: Lost In A Forest
Contact:

Bartek wrote:Some songs were played for sure, other could have been played not nothing confirmed, rest definietly not. :wink:
Haha. Thanks. That much clearer :lol:
Cheers.
Steve
Just like the old days

TheCureCommunity
d0gbones
Amphetamine Filth
Posts: 129
Joined: 18 Aug 2015, 13:01
Location: lost in the drift

Being645 wrote:Could look somehow like that ... I wonder, though ... a bit more
of a variety in the colours might be more appropriate with such
a tour name ... like the Overbombing colours for example ... :D ...

Image
This on a t-shirt, please. Black background, gold glitter.
User avatar
Being645
Above the Chemist
Posts: 12680
Joined: 09 Apr 2009, 12:54
Location: reconstruction status: 76,8%

Depprocksfarfar wrote:
Being645 wrote:
Depprocksfarfar wrote:Interview coming up! Eldritch looks quite happy...and hairy. :lol:

https://www.instagram.com/p/BzFlZGygkwa/
But Eldritch is not in this picture ... :lol: ...
That's me trying to be funny! To hell with that! :lol:
... :lol: ... however, there's no interview yet ... somebody gotta give them a wake-up call before they're off to Wacken ... :lol: ...
https://www.grimmgent.com/category/interviews/
sentenza wrote:Correction : Arms was in the setlist (don't know when though...)
Noted that after FALAA as was common in 2017 ... :D ...
User avatar
splintered thing
Utterly Bastard Groovy Amphetamine Filth
Posts: 748
Joined: 21 Jan 2007, 01:34
Location: Melbourne, Australia
Contact:

:notworthy: :lol: :lol: :lol: Oh my god that is too funny.

Dear god I hope :von: never sees it :lol: :oops: :lol:


....actually on reflection I think I want a T-shirt :lol:
as the day is long,
rain from heaven
User avatar
Charlie
Slight Overbomber
Posts: 1217
Joined: 27 Mar 2017, 19:12
Location: Yorkshire

Thanks to bisounours666 for this one :D

https://www.youtube.com/watch?v=fJTOx5A ... c05x1qErtU

8)
User avatar
Being645
Above the Chemist
Posts: 12680
Joined: 09 Apr 2009, 12:54
Location: reconstruction status: 76,8%

Charlie wrote:Thanks to bisounours666 for this one :D

https://www.youtube.com/watch?v=fJTOx5A ... c05x1qErtU

8)
Another great video ... :notworthy: ... thank you for the link and THANKS to the uploader ... :notworthy: :notworthy: .... perfect sound, perfect vision and a strong performance ... ;D ;D ;D ...

Hopefully, there are more coming up so that I can fit them into the SistersWiki page ...

Slowly, I feel it was another impressing gig that I had to give a miss ... hell ...
User avatar
eastmidswhizzkid
Faster Than The Light Of Speed
Posts: 7851
Joined: 24 Mar 2005, 00:01
Location: above the chemist
Contact:

^^wot Sabine said^^ :notworthy: :von:
:bat:
Gonzoid Amphetamine Filth Is Dead :cry:
LONG LIVE GONZOID AMPHETAMINE FILTH!
:bat:
User avatar
Planet Dave
Underneath the Rock
Posts: 5246
Joined: 22 Apr 2003, 23:51
Location: The North.

Charlie wrote:Thanks to bisounours666 for this one :D

https://www.youtube.com/watch?v=fJTOx5A ... c05x1qErtU

8)
Absolutely rocking! :notworthy:
User avatar
euphoria
Slight Overbomber
Posts: 1107
Joined: 11 Mar 2003, 19:39
Location: Berlin

Wow, I have to say I'm impressed. Really. Dr Jeep/DB was never the fave song/medley but this version is made with soul and with totally ok singing throughout :notworthy:
User avatar
Joy
Utterly Bastard Groovy Amphetamine Filth
Posts: 636
Joined: 10 Oct 2013, 18:50

"Music is there to enrich your life and make you aware of things in a slightly different way."
User avatar
euphoria
Slight Overbomber
Posts: 1107
Joined: 11 Mar 2003, 19:39
Location: Berlin

Thanks for the pix, Joy!

Disappointing that Grimm never published their interview :?
User avatar
Charlie
Slight Overbomber
Posts: 1217
Joined: 27 Mar 2017, 19:12
Location: Yorkshire

We now have a full concert video for this gig - many many thanks to the uploader for sharing:

https://www.youtube.com/watch?v=6uA0eo7IFhQ

:D :notworthy: :notworthy:


The Wiki page has now had the video added and the set list updated with the now correct confirmed songs. :D
User avatar
Being645
Above the Chemist
Posts: 12680
Joined: 09 Apr 2009, 12:54
Location: reconstruction status: 76,8%

Charlie wrote:We now have a full concert video for this gig - many many thanks to the uploader for sharing:

https://www.youtube.com/watch?v=6uA0eo7IFhQ

:D :notworthy: :notworthy:


The Wiki page has now had the video added and the set list updated with the now correct confirmed songs. :D
Wonderful !!! ... ;D ;D ;D :notworthy: :notworthy: :notworthy: ... loads of thanks from here, too ... :D ...

I'm very much looking forward to watching this ... :D ... Maybe, I can then proceed with the European Summer Festivals 2019 page as well ... :wink: ...
User avatar
sentenza
Amphetamine Filth
Posts: 195
Joined: 20 Jun 2003, 22:41
Location: the grave near Arch Stenton
Contact:

Amazing !! I must admit that I was so drunk : I thought (or I wish ) I've heard Amphetamine Logic !!
Anyway, great gig and great video. Just before Dominion, I was screaming "Andrew ! Andrew ! Yeah !" and he replied (in french) : "Moi aussi (me too)". I feel like I'm touched by the hands of god... :D :D :D
"this is the revenge of the fuckwit"
User avatar
Planet Dave
Underneath the Rock
Posts: 5246
Joined: 22 Apr 2003, 23:51
Location: The North.

Just come across this vid by total accident amidst the results of a youtube search for Sisters Leeds 2020. Wow! :notworthy: thought I'd best get on here quicksmart and post a link, you're all already all over it, months ago :lol: :notworthy:
User avatar
Charlie
Slight Overbomber
Posts: 1217
Joined: 27 Mar 2017, 19:12
Location: Yorkshire

Planet Dave wrote:Just come across this vid by total accident amidst the results of a youtube search for Sisters Leeds 2020. Wow! :notworthy: thought I'd best get on here quicksmart and post a link, you're all already all over it, months ago :lol: :notworthy:
I told you i spend far too much in time in Sisters YouTube wormholes!
:lol: :lol:
User avatar
Planet Dave
Underneath the Rock
Posts: 5246
Joined: 22 Apr 2003, 23:51
Location: The North.

Charlie wrote:
Planet Dave wrote:Just come across this vid by total accident amidst the results of a youtube search for Sisters Leeds 2020. Wow! :notworthy: thought I'd best get on here quicksmart and post a link, you're all already all over it, months ago :lol: :notworthy:
I told you i spend far too much in time in Sisters YouTube wormholes!
:lol: :lol:
Time well spent if you ask me! I evidently don't spend long enough down them. Vids just finished, it's awesome, especially the visuals :notworthy:

So erm yeah, 3 months late but hey, thanks for the link Charlie ;D :notworthy:
Post Reply