Sisters-Pics Tour-Photos 2014

Gig news, reviews, set lists, thoughts, comments and observations on The Sisters live in 2014
User avatar
Salome
Gonzoid Amphetamine Filth
Posts: 321
Joined: 03 Mar 2011, 23:30
Location: Vienna
Contact:

Thank you Bine! :)
User avatar
Joy
Utterly Bastard Groovy Amphetamine Filth
Posts: 636
Joined: 10 Oct 2013, 18:50

Salome wrote:Finally uploaded mine! :D
From the show in Vienna https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
:eek: Superb pics! :oops: Thank you Salome!!

If you haven't seen it you sould by all means watch the Vienna Full Show:

https://www.youtube.com/watch?v=zuOH4CZ ... _t-HnnZoww
"Music is there to enrich your life and make you aware of things in a slightly different way."
User avatar
Salome
Gonzoid Amphetamine Filth
Posts: 321
Joined: 03 Mar 2011, 23:30
Location: Vienna
Contact:

Thank you Joy!
And thanks for the link!!! :)
User avatar
Being645
Above the Chemist
Posts: 12592
Joined: 09 Apr 2009, 12:54
Location: reconstruction status: 76,8%

Joy wrote:
Salome wrote:Finally uploaded mine! :D
From the show in Vienna https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
:eek: Superb pics! :oops: Thank you Salome!!

If you haven't seen it you sould by all means watch the Vienna Full Show:

https://www.youtube.com/watch?v=zuOH4CZ ... _t-HnnZoww
Hah, that's all so wonderful and lovely ... ;D ;D ;D ... *sigh ....

Very nice photos indeed, Salome! ... Seems that :von: somewhat liked your camera ... ;D :notworthy: :notworthy: ...
Those of Ben are also especially good. I think he looks more and more like Von in his facial expressions ... :? ;D ...

Thank you very much for the upload! ... :notworthy: :notworthy: :notworthy: ... and yeah, one cannot mention that video often enough ...
much better show than the one in Prague, IMHO ...
User avatar
Joy
Utterly Bastard Groovy Amphetamine Filth
Posts: 636
Joined: 10 Oct 2013, 18:50

Being645 wrote: ... and yeah, one cannot mention that video often enough ...
much better show than the one in Prague, IMHO ...
Yep..absolutely! This gig was really well done, that night was my favourite anyway. Image Von’s voice and his mood (he was really in his element), the audio mix and the sounds, I think, were close to perfect as shown by the vid, too.
(Once again thanks a lot to Pascal for making a whole out of my individual vids, to Eggi for the perfect audio and to Tom The Riddler for the fantastic cover of the DVD version. :notworthy:)
"Music is there to enrich your life and make you aware of things in a slightly different way."
User avatar
hellboy69
Utterly Bastard Groovy Amphetamine Filth
Posts: 727
Joined: 15 Aug 2005, 12:45
Location: The Shire
Contact:

Nice pics/link, thanks for sharing :notworthy:

More U.K. dates please :von: !
User avatar
Being645
Above the Chemist
Posts: 12592
Joined: 09 Apr 2009, 12:54
Location: reconstruction status: 76,8%

Joy wrote:
Being645 wrote: ... and yeah, one cannot mention that video often enough ...
much better show than the one in Prague, IMHO ...
Yep..absolutely! This gig was really well done, that night was my favourite anyway. Image Von’s voice and his mood (he was really in his element), the audio mix and the sounds, I think, were close to perfect as shown by the vid, too.
(Once again thanks a lot to Pascal for making a whole out of my individual vids, to Eggi for the perfect audio and to Tom The Riddler for the fantastic cover of the DVD version. :notworthy:)
You say it ... ;D ... though for me, Glasgow was best ... ;D ;D ;D ... closely followed by Belfast ...
but hey, I have not been to Vienna and from the video and the photos it was absolutely wonderful, anyway ... ;D ;D ;D ...

I'm not yet through with only all the pages for the gigs in the SistersWiki, but already have
in mind the pages for all the audience recordings and vids and for that great video DVD of course as well ... :notworthy: :notworthy: :notworthy: ... ;D ...
User avatar
Salome
Gonzoid Amphetamine Filth
Posts: 321
Joined: 03 Mar 2011, 23:30
Location: Vienna
Contact:

Being645 wrote:
Hah, that's all so wonderful and lovely ... ;D ;D ;D ... *sigh ....

Very nice photos indeed, Salome! ... Seems that :von: somewhat liked your camera ... ;D :notworthy: :notworthy: ...
Those of Ben are also especially good. I think he looks more and more like Von in his facial expressions ... :? ;D ...

Thank you very much for the upload! ... :notworthy: :notworthy: :notworthy: ... and yeah, one cannot mention that video often enough ...
much better show than the one in Prague, IMHO ...
Thank you!
Yeah I love how he was looking at my camera all the time :lol:
I was standing right in front of Ben, that's why it was easier for me to capture him. To me, with his new style, the b&w photos reminded me a bit of the clasical photos of The Clash 8)
And he really liked them too and asked to use them! ;D So I'm extremely proud :wink:
User avatar
Being645
Above the Chemist
Posts: 12592
Joined: 09 Apr 2009, 12:54
Location: reconstruction status: 76,8%

Salome wrote: Yeah I love how he was looking at my camera all the time :lol:
I was standing right in front of Ben, that's why it was easier for me to capture him. To me, with his new style, the b&w photos reminded me a bit of the clasical photos of The Clash 8)
And he really liked them too and asked to use them! ;D So I'm extremely proud :wink:
... :lol: ... Cool ... ;D ... Congrats! ... As you say regardin Ben with his new looks ... I think that's an absolute progress,
(even though I'm not someone who cares much about looks) ... and you caught many sides of that in good ways ... :notworthy: ...


My favourites are not necessarily all b/w , though:
https://lh3.googleusercontent.com/qE0NQ ... w1229-h547
https://lh6.googleusercontent.com/YGa7p ... w1229-h547
https://lh3.googleusercontent.com/t85K- ... w1229-h547
https://lh3.googleusercontent.com/s7SxH ... w1229-h547
https://lh6.googleusercontent.com/CeJ9H ... w1229-h547
https://lh6.googleusercontent.com/2L8H5 ... w1229-h547
https://lh3.googleusercontent.com/wx0Mc ... w1229-h547
https://lh3.googleusercontent.com/cBxc1 ... w1229-h547
https://lh5.googleusercontent.com/qFeiv ... w1229-h547
https://lh5.googleusercontent.com/VWYCb ... w1229-h547
https://lh4.googleusercontent.com/gbyWB ... w1229-h547
https://lh5.googleusercontent.com/9iZuv ... w1229-h547
https://lh3.googleusercontent.com/7KfKq ... w1229-h547

Don't know why many of the photos of Von inevitably make me grin ... :lol: ;D :lol: ... and those which don't are very nicely taken ... :D :notworthy: ...
User avatar
sisters-pics
Road Kill
Posts: 86
Joined: 15 Aug 2005, 10:40
Contact:

My Glasgow, Belfast, Dublin and Zottegem Photos are online now:

http://www.sisters-pics.de
User avatar
Joy
Utterly Bastard Groovy Amphetamine Filth
Posts: 636
Joined: 10 Oct 2013, 18:50

sisters-pics wrote:My Glasgow, Belfast, Dublin and Zottegem Photos are online now:

http://www.sisters-pics.de
Thank you!! :notworthy:

You took very good photos, it has been a pleasure to see all of them again. I have some particularly favourite ones: at last Lisa can be seen well on one or two pics; in Glasgow the one where Von embraces Ben so kindly; your photo with the guys in Belfast… The unbelievably good close pics in Dublin.
"Music is there to enrich your life and make you aware of things in a slightly different way."
User avatar
sisters-pics
Road Kill
Posts: 86
Joined: 15 Aug 2005, 10:40
Contact:

Joy wrote:
sisters-pics wrote:My Glasgow, Belfast, Dublin and Zottegem Photos are online now:

http://www.sisters-pics.de
Thank you!! :notworthy:

You took very good photos, it has been a pleasure to see all of them again. I have some particularly favourite ones: at last Lisa can be seen well on one or two pics; in Glasgow the one where Von embraces Ben so kindly; your photo with the guys in Belfast… The unbelievably good close pics in Dublin.
THANK YOU!!!
User avatar
Salome
Gonzoid Amphetamine Filth
Posts: 321
Joined: 03 Mar 2011, 23:30
Location: Vienna
Contact:

Being645 wrote: ... :lol: ... Cool ... ;D ... Congrats! ... As you say regardin Ben with his new looks ... I think that's an absolute progress,
(even though I'm not someone who cares much about looks) ... and you caught many sides of that in good ways ... :notworthy: ...


My favourites are not necessarily all b/w , though:
https://lh3.googleusercontent.com/qE0NQ ... w1229-h547
https://lh6.googleusercontent.com/YGa7p ... w1229-h547
https://lh3.googleusercontent.com/t85K- ... w1229-h547
https://lh3.googleusercontent.com/s7SxH ... w1229-h547
https://lh6.googleusercontent.com/CeJ9H ... w1229-h547
https://lh6.googleusercontent.com/2L8H5 ... w1229-h547
https://lh3.googleusercontent.com/wx0Mc ... w1229-h547
https://lh3.googleusercontent.com/cBxc1 ... w1229-h547
https://lh5.googleusercontent.com/qFeiv ... w1229-h547
https://lh5.googleusercontent.com/VWYCb ... w1229-h547
https://lh4.googleusercontent.com/gbyWB ... w1229-h547
https://lh5.googleusercontent.com/9iZuv ... w1229-h547
https://lh3.googleusercontent.com/7KfKq ... w1229-h547

Don't know why many of the photos of Von inevitably make me grin ... :lol: ;D :lol: ... and those which don't are very nicely taken ... :D :notworthy: ...
Thank you :D
Yup, I agree that he's looking better and better 8)

The links don't work :roll: but ha, yeah.. in some of Von's photos he looks so finny and in others he looks like the devil :twisted:
User avatar
Being645
Above the Chemist
Posts: 12592
Joined: 09 Apr 2009, 12:54
Location: reconstruction status: 76,8%

Salome wrote:
Being645 wrote: ... :lol: ... Cool ... ;D ... Congrats! ... As you say regardin Ben with his new looks ... I think that's an absolute progress,
(even though I'm not someone who cares much about looks) ... and you caught many sides of that in good ways ... :notworthy: ...


My favourites are not necessarily all b/w , though:
... links ...

Don't know why many of the photos of Von inevitably make me grin ... :lol: ;D :lol: ... and those which don't are very nicely taken ... :D :notworthy: ...
Thank you :D
Yup, I agree that he's looking better and better 8)
Well, hhm ... your photos make me forget about those official pictures promoting the recent NxN release, which I clearly won't comment further ...
Salome wrote: The links don't work :roll: but ha, yeah.. in some of Von's photos he looks so finny and in others he looks like the devil :twisted:
Oh my, it's surely not that much of a loss for anybody not to know which of your lovely photos are my personal favourites ... :lol: ...
User avatar
Salome
Gonzoid Amphetamine Filth
Posts: 321
Joined: 03 Mar 2011, 23:30
Location: Vienna
Contact:

Being645 wrote: Well, hhm ... your photos make me forget about those official pictures promoting the recent NxN release, which I clearly won't comment further ...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Locked